Recenzie: Obsidian-Seria Lux de J.L. Armentrout

Obsidian (Lux 1.0)

  
“Beautiful face. Beautiful body. Horrible attitude. It was the holy trinity of hot boys.” 
Nu cred că trebuie să prezint seria Lux, sunt sigură că toți am auzit de ea, am citit despe ea pe net, am ascultat cum prietena noastră cea mai bună își planifică nunta cu Daemon sau Luc, dar oricum o fac.
Seria Lux este una dintre seriile acelea pe care nu le poți pune jos, deoarece te captivează, nu-ți dă drumul pană nu termini toată seria. Acesta este una dintre puținele cărți SF care nu conțin vampiri sau varcolaci, vrăjitori sau bestii. În loc de aceste creaturi apar extratereștrii chipeși cu ochii verzi (aka Daemon).
Prima carte din serie este Obsidian și începe cu Katy, o adolescentă normală care se mută cu mama ei în Virginia de Vest. La început totul este normal, nimic nu iese din comun, dar într-o zi, ea decide să bate la ușa vecinului ei să-îi cere ajutorul. Singurul lucru la care nu se aștepta era că cel mai sexy băiat pe care l-a văzut în viața ei, îi va dechide ușa.
Daemon este arogant, încrezut ăi toate lucrurile care caracterizează un băiat popular și arătos din școală.
Lucrurile merg greu între cei doi protagoniști mai ales că Daemon vrea să o ține pe Katy departe de sora lui, Dee care în timpul acela scurt, deja s-a atașat de ea. Încercând să o țină departe, el își dezvșluie secretul lui cel mai mare, că este un extraterestru venit de pe planeta Lux.
*Să nu vă gândiți că el este un omuleț mic și verde. Luxenii sunt creați din lumină și sunt incredibil de frumoși.*
Trecând înapoi la carte, după ce Katy află că Daemon și Dee au venit de pe o altă planetă, Daemon este nevoit să o apare de dușmanii lui cei mai mari, arumii.
Se ceartă mult, vor să-l omoare pe celălalt dar la sfârșit, credeți că vor găsii pacea unul lângă celălalt? Pentru răspuns, trebuie să citiți cartea.

Mie Personal, mi-a plăcut foarte mult cartea, și toată seria. Are ceva special care te capturează și nu-ți dă drumul.

Descrierea Cărții

O CĂLĂTORIE CAPTIVANTĂ DE LA PRIMA PÂNĂ LA ULTIMA PAGINĂ.
Începuturile sunt întotdeauna dificile.
Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.
Şi pe urmă a deschis gura.
Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne în ţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva… neaşteptat se întâmplă.
Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.
Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.
Asta dacă nu-l omor mai întâi.
Citate care te fac să cumperi cartea 
“Why are you such an ass?" The words came out before I could think twice.
"Everyone has to excel at something, right?"
"Well, you're doing a great job.” 

“The day my internet was hooked up was better than having a hot guy check out my butt and ask for my phone number.”

“Swimming was the last thing I wanted to do. Drowning him? Maybe.” 

“How long have you been standing there?"
"Just long enough to see you give Daemon the middle finger."
"He deserved it.”

Bye! 😘


Comentarii

Postări populare