Recenzie: Onix (Lux 2.0)

Onix (Seria Lux) 

"Falling for her wasn't part of the plan." 
După ce prima cartea ne-a vrăjit, povestea nu s-a putut sfârși. Cum am fi reacționat dacă povestea lui Daemon și Kat s-ar fi terminat cu această frază?: 
"-Sper că-ți dai seama că îmi plac provocările.
Am râs încet și m-am întors spre ușă, după ce l-am salutat cu un deget. 
-Și mie, Daemon. Și mie."
Probabil am fi găsit-o pe Jennifer și am fi torturat-o până când ar fi spus că scrie cartea a doua. Dar din fericire, n-am avut nevoie să facem așa ceva. Scriitoarea și-a dat seama că povestea nu se poate termina în halul acesta, așa că ne-a dăruit încă 4 cărți și o serie numai pentru Daemon. Ce ar putea fi și mai perfect?
Dar, trecând înapoi la subiect. Onix este și mai fascinantă de cât Obsidian. Te răpește și te distruge. Acțiunea este palpitantă iar Daemon, păi, de acum nu avem un singur Daemon. 
Sunt sigură că acum vă întebați. Daemon are o clonă sau ce? Nu, ci apare Dawson. 
Fetelor, de acum nu trebuie să ne batem pentru Daemon, voi îl puteți avea pe Dawson iar eu îl păstrez pe Daemon. 
Okay, deja vorbesc prea mult fără sens. 
Cartea continuă cu Daemon și Kat certându-se mult. Și când spun mult chiar vorbesc serios. Daemon vrea ca ei doi să fie împreună dar Katy, păi ea  nu se poate decide.
Daemon este sigur că ei doi au o legătură și lucrurile ar fi mai bune dacă ar decide să lupte împreună, dar Katy e încăpățânată și nu se lasă ușor. Între timp, apare un tip nou, Blake, care distruge totul. Adevărul fiind spus, ce este mai frumos de cât un Daemon gelos? Da.... 
Într-o noate, Kat se simte foarte rău și merge la lacul unde a dus-o Daemon în prima carte, și sare în apă crezâd că va ajuta. Din fericire, Daemon apare și o salvează și o duce în spital. După câteva zile, Kat se face mai bine dar lucrurile o iau razna. Obiectele încep să se miște în jurul ei, și ea repede își dă seama că ceva nu este în regulă. Începe să aibă puteri nemaivăzute, mai bine zis, puteri pe care un om normal nu le are. Începe să se comporte ca un luxen dar nu îi spune lui Daemon. 
Între timp, împreună cu ceilalți, ei fac un plan cum să-l salveze pe Dawson din mâna guvernului. Kat își petrece mult timp cu Blake, fapt care nu-l prea îl face fericit pe Daemon. Fata descoperă că ea nu este singura care are puteri ciudate, chiar dacă nu este un luxen sau un arum. Blake este la fel ca ea, sau poate că nu? 
O prietenie falsă, o iubire aproape distrusă și un băiat crezut mort. Totul se schimbă după acest volum. 

Păi, dacă până acum nu am fost destul de clară: Mergeți și cumpărați seria, toată seria căci chiar merită. Nu o să regretați, vă garantez. 

Descrierea cărții 

O miză uriașă, O chimie perfectă. 
E foarte greu să fiu conectată cu Daemon Black......

Prin magia sa extraterestră, Daemon este hotărât să-mi demonstreze că ceea ce simtepentru mine e mai mult decât urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Așa că încearcă să-l țin la distanță, deși e mai aprins ca niciodată în aceste zile reci de iarnă. Dar noi avem probleme mai mari. 

Ceva mai rău decât arumii se află în oraș....
MA-ul este aici. Dacă descoperă ce poate face Daemon și că există o conexiune între noi doi, atunci sunt terminată. La fel și el. Iar la școala noastră a venit un băiat nou, care are un secret. Știe ce s-a întâmplat cu mine și mă poate ajuta, dar pentru asta trebuie să-l mint pe Daemon și să stau departe de el. De parcă aș putea! Căci, în ciuda rațiunii, simt că mă îndrăgostesc de Daemon. Rău de tot...

Doar apoi totul se schimbă...
Am văzut pe cineva care nu ar fi trebuit să mai fie în viață. Și trebuie să-i spun lui Daemon, chiar dacă știu că nu va înceta să caute până ce nu va afla adevărul. Ce s-a întâmplat cu fratele lui? Cine l-a trădat? Și ce vrea MA-ul de la ei- de la mine? 

Nimeni nu  este cine pare a fi. 
Și nu toată lumea va supraviețui minciunilor.. 

Citate care te fac să vrei să citești cartea 

"Embarrassed someone would see you and think you're capable of reading?'
'I do have a reputation to maintain.' 
'And what a lovely reputation that is." 

"Daemon was a total babe, but he was stab-worthy, which at times zeroed out the babe part. Not always, thought."

"Kitten,' he said again, voice strained. 'You don't get to do that and then stop.' 
That's not how it works.' 
I stared at him, my breath stalling in my lungs. 
'Not when you're mine.' Daemon backed us up and slid down the wall. Pulling me on his lap so I was straddling him. 
'And you're mine." 

"Maybe one day I can be just as lazy as you and turn off the lights without moving.'
'That's something to aspire to." 

Comentarii

Postări populare