Recenzie: Mincinoșii de E. Lockhart

Mincinoșii (We Were Liars)

"Dacă te întreabă cineva cum se sfârșește, minte, pur și simpul!"
Oamenii m-au avertizat, Kinga, cartea se termină nașpa rău, o să ai crize și o să te enervezi din nou. Dar cine i-a ascultat? NU EU! 
Acum 3 minute am terminat cartea, și pot să spun că îmi vine să țip. Numai o singură carte m-a făcut să simt așa! Această carte fiind The Evolution of Mara Dyer. 
Okay, cartea aceasta nu mi-a plăcut la fel de mult ca Mara Dyer, dar totuși sfârșitul a provocat sentimente care mă termină. Vi s-a întâmplat o dată să citiți o carte și după aceea să simțiți că trebuie să țipați căci nu mai suportați? EU DA!
Deci de acum în colo, o să încerc să îi ascult pe oameni când îmi spun ceva legat de o carte. *spun asta și cu 5 minute mai târziu deja nu îi bag în seamă. Tipic Eu* 
Cartea aceasta, la început m-a făcut confuză. Era vorba de o familie perfectă, locuri perfecte, oameni perfecți. Totul era perfect. Deja începeam să mă plictisesc de toată perfecțiunea aceasta. Serios acum, cine are o viață perfectă?Nimeni. Poți să ai o viață frumoasă, fericită și plăcută, dar nu există viață perfectă. Cu toții știm asta.
Multe persoane spun că cartea această e perfecțiunea în sine, dar sincer, eu nu simt așa. La început chiar mă plictiseam, era ciudată cartea și felul în care erau povestite întâmplările, dar sfârșitul, sfârșitul era ucigașă! 
Cred că sfârșitul este cea mai bună parte. *Înainte să vă aud spunând că n-am dreptul să spun așa ceva despre o carte și că nu e așa, vă rog, gândiți-vă că toți avem gusturi diferite. Din punctul meu de vedere, sfârșitul era partea cea mai bine scrisă. Era palpitantă și de neprevăzut. Sfârșitul chiar merită nota 10, în ciuda faptului că îmi vine să țip.*  Dar restul cărții, nu prea i-aș da nota 10. Poate un 7, dar mai mult nu prea cred. 
Nu e din cauza faptului că, în fiecare capitol măcar o dată a apărut cuvântul perfecțiune, ci din cauza faptului că nu prea are acțiune. Sunt capitole palpitante, sunt capitole nu prea palpitante, chiar pictisitoare. Cartea are momentele ei, dar sunt și câteva capitole care ar putea dispărea. 
Nu spun să nu citiți cartea, nici să o citiți. Povestea e cât de cât frumoasă dar mie personal, nu prea mi-a fost de plac. Are scene romantice, drăgălașe și așa mai departe, dar carte aceasta nu prea e de mine. Poate că este din cauza faptului că, mie îmi plac cărțile de acțiune și cu mister. Nu știu ce să spun. 
Na dar acum să trecem la subiect. În carte este vorba despre o familie teoretic perfectă, dar care în realitate totuși nu prea este perfectă. Toți îi văd perfecți din cauza faptului că sunt bogați, renumiți și au case frumoase cu obiecte de valoare înauntru. Dar ce este un obiect de valoare? Obiectele de valoare nu ar trebuii să ne aducă aminte de o întâmplare plăcută? Eu cred că da, iar obiectele din casele familiei Sinclairs, nu sunt de valoare. În familia aceasta sunt numai persoane perfecte! Perfecte în ghilimele. Toți au ochii albaștrii, părul blond și piela deschisă. Se cred mai bun de cât ceilalți și crec că banii sunt fericirea. 
Dar în familia aceasta, este o fată numită Cady care are probleme. Are migrene, vrea să moare și în același timp, vrea să-și amintească de ce s-a întâmplat. 
A fost un accident, care a schimbat totul, iar Cady de atunci nu este fata fericită, prima născută și viitorul familiei Sinclairs. Ea este o fată acum rece și dispertă să-și aducă aminte. 
Dar ce se întâmplă când conștiința ei îi povestește ce s-a întâmplat, fără ca fata să-și dea seama? Lucrurile nu sunt cum par ar fi și faptul că toți mint, nu ajută cu nimic.
Descrierea cărții
O familie frumoasă și distinsă. 
O insulă privată. 
O fată vulnerabilă și îndrăgostită. 
Un băiat curajos, plin de pasiune. 
Un grup de patru prieteni, Mincinoșii, a căror prietenie se dovedește a fi distructivă.
O revoltă. Un accident. Un secret. 
Minciună după minciună.
Dragoste adevărată.
Adevărul. 
Citește Mincinoșii,și dacă te întreabă cineva cum se sfârșește, Minte, pur și simpul!

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea 

"Do not accept an evil you can change."

"We were warm and shivering , and young and ancient, and alive. I was thinking it's true.We already love each other, we already do."

"I don't want to forget. I'm trying to remember."

"I suffer migraines. I do not suffer fools."

"Silence is a protective coating over pain."

Comentarii

Postări populare