Recenzie Film: Love, Rosie

Love, Rosie

Filmul Love, Rosie, cu Lily Collins și Sam Claflin în rolurile principale, a apărut în anul 2014, și a avut mult succes. Filmul a fost bazat pe cartea de succes al Ceciliei Ahern, Where Rainbows End. 
Eu personal, n-am citit încă cartea, este pe lista mea care se lungește cu fiecare zi, dar filmul mi-a plăcut enorm de mult. Filmul este una dintre filmele acelea romantice, la care nu-ți vine totuși să vomiți, căci scenele romantice nu sunt în mijlocul atenției. Deja povestea prezentată de film, mi s-a părut foarte interesantă, deoarece filmul prezintă o poveste bazată pe realitate. 
Știți care este lucrul care mi-a plăcut foarte mult? Mi-a plăcut foarte mult, că accentul nu era pe bani și pe faimă. Personajele principale, nu erau preocupați foarte mult cu ce ar trebuii să facă să devină miliardari, ci au decis să-și urmărească visurile. Adevărat, erau câteva personaje care erau mai preocupate cu starea financiară, dar acest lucru nu e foarte important acum. 
În mijlocul acțiunii este o fată numită Rosie, care vrea să plece la Boston cu cel mai bun prieten al ei, Alex, să studieze Hotel Managementul, dar lucrurile nu merg cum a plănuit ea. 
Înainte de banchetul din clasa a 12-a, ea face multe greșeli, iar la sfârșit ajunge gravidă și decide să nu mai plece la Boston până când, nu se naște copilul ei. Dar lucrurile nu sunt cum credeți voi. 
 Sunt sigură că v-ați gândit, că Rosie a decis să rămâne în Londra, să-și crească copilul, dar lucrurile nu erau așa, la început. Fata a decis să rămâne până se naște copilul, ca după aceea să plece la Boston, fără ca Alex să afle de ce a rămas acasă. Fata a vrut să șteargă capitolul acela din viața ei, greșelile pe care le-a făcut, dar când și-a văzut copilul nou născut, și-a schimbat gândurile. A decis să păstreze copilul, să nu o dea la adopție, dar totuși a uitat de un lucru: Alex nu știe că ea are un copil. 
Știți cum se spune, secretele nu sunt secrete pentru mult timp într-un oraș mic. 
Fosta prietenă al lui Alex, Bethany o vede pe Rosie cu căruciorul, și îl sună pe Alex, care cu primul  avion se întoarce în orașul lui natal, să vadă cu ochii ei, ce se întâmplă cu Rosie. 
La început, el este nervos dar după ce fata îi explică de ce a făcut, ce a făcut, acesta decide să uite de minciună, și să o ajute. 
Dar timpul schimbă totul, iar sentimentele pot să treacă, sau poate nu? 
Acum despre personaje. Fiindcă n-am citit cartea, nu pot să vă spun dacă au ales actorii potriviți pentru rol, adică Lily și Sam arată ca personajele din carte, dar din cum au jucat rolurile date,  mie mi se pare că erau potriviți. 
Cum am spus mai devreme, Rosie este interpretată de actrița britanică, Lily Collins, care a jucat și în filmul Orașul Oaselor, bazat pe seria de succes a autoarei Cassandra Clare, Instrumentele Motale.
Lily nu m-a dezamăgit nici acum, în rolul acesta chiar a demonstrat că are loc între actorii de succes din Hollywood. Modul în care a jucat-o pe Rosie, era uimitor. A depus multă muncă în rolul acesta, sentimentele erau transmise foarte bine iar din punctul meu de vedere, ea a fost cea mai potrivită persoană pentru rolul acesta. 
Chiar s-au potrivit cu Sam, arătau ca un cuplu în film, lucru care este foarte important când vine vorba de filme/seriale. 
Se știe că Lily nu a jucat în prea multe filme, dar rolurile pe care le-a primit, le-a interpretat foarte bine. 
Sincer, nu prea am nimic rău de spus despre ea, chiar n-am găsit nimic.
Nici despre Sam, n-am nimic rău de spus. Chiar a jucat foarte bine, l-a adus la viață pe Alex foarte bine, și chiar a fost potrivit pentru rolul acesta. 
Cred că toți l-am cunoscut pe Sam în Jocurile Foamei, unde el l-a interpretat pe Finnick. Un pic era ciudat la început, să-l văd pe el ca Alex, băiatul sensibil care nu are prea mult curaj să spună ce simte, în timp ce eu eram obișnuită cu Finnick cel curajos și un pic arogant, dar totuși cu inimă bună și foarte ajutător. 
Nu prea știu ce să mai spun despre el, sau despre restul actorilor. Din punctul meu de vedere, actorii au fost aleși foarte bine, toți și-au jucat bine rolul, și nu prea am  găsit nimic de reproșat. 

Dacă vreți să vă uitați la un film romantic dar totuși comic, la care nu adormiți, eu chiar vă recomand filmul acesta. 
Dacă ați văzut deja filmul, mi-ați putea spune și mie părerea voastră despre ea? Dacă nu v-a plăcut, atunci de ce nu și dacă da, care este lucrul care v-a fost pe plac cel mai mult? Chiar mă interesează.

Vă puteți uita la trailer aici: 

Comentarii

Postări populare