Recenzie: Oblivion 1 (Lux 1.5)

Oblivion 1 de Jennifer L. Armentrout

"Katy. Her name was Katy. Reminded me of Kitty. Kitty cat. Kitten. Look at me, putting all these words together."
Anul apariției: 2015 (America)
Autor: Jennifer L. Armentrout
Nr pagini: 350

Știu, știu, nu vă așteptați că o să pun și detalii despre carte la început, deja erați obișnuiți cu mine începând deja cu drama, după citat, dar am decis să schimb câte ceva. Am observat că multe persoane nu știu dacă o carte a apărut la noi sau nu, sau dacă da la ce editură, cine este autorul și așa mai departe. Am auzit și câteva persoane spunând că ar trebuii să dau mai multe detalii despre carte în sine, gen câte pagini are. Chiar dacă normal nici nu ascult chestiile de genul, numai mă prefac că ascult în timp ce sunt cu gândul într-o altă lume, dar acum totuși am decis să schimb un pic. Poate o să vă ajute acele detalii. 
Dar gata cu explicațiile, sunt sigură că nu ați apăsat pe recenzie (pe linkul recenziei) ca să mă ascultați pe mine vorbind despre un subiect total diferit, așa că, e timpul să vorbesc despre luxenul nostru favorit și despre cartea din punctul lui de vedere.

Primul lucru, GOD BLESS YOU JENNIFER! Deci serios! Oameni buni, autorii ar trebuii să învețe de la Jennifer, și ar trebuii să înceapă să scrie seri spin-off, din punctul de vedere al unui alt personaj. Când am auzit prima dată, că există o carte din punctul de vedere al lui Daemon, eram gen: Cuum? Glumești? Nu mă înțelegeți greșit, eram fericită dar și surprinsă. 
Înainte să începeți să săriți la mine: Am citit Oblivion în altă limbă, nu în engleză, iar în limba aceea, oblivion este împățit în 3 volume, așa că eu azi o să vorbesc despre primul volum Oblivion, care este Obsidian din Punctul de vedere al lui Daemon. 
Așa, cred că chiar ar fi timpul să vorbesc despre carte, căci am o presimțire că unii dintre voi deja v-ați plictisit de mine. 
Nu știți cât de mult m-am bucurat când am aflat că este o serie spin off din punctul de vedere al lui Daemon, ziua următoare am și cumpărat primul volum și am și citit-o în 3 zile, și pot să spun că este Magnifică! Toți îl știm pe Daemon, și trebuie să recunoaștem că capitolele din Origin și Opposition din punctul lui de vedere, erau superbe și erau unele dintre preferatele noastre. E foarte interesant dar în același timp, e și ciudat să citești din punctul lui de vedere, după ce ne-am obișnuit cu gândurile lui Katy, dar știți ce se spune. Schimbările nu sunt un lucru rău,;i cât de adevărat este! 
Mie personal Oblivion mi-a plăcut foarte mult, a oferit multe detalii și am aflat câteva lucruri despre Obsidian, la care nici nu mă gândeam. Dacă ați știi câte illuzii erau în volumul 1, adică Obsidian! În Oblivion, aflăm foarte multe lucruri, ca de exemplu, Daemon o ajutase pe Katy de multe ori, fără  ca fata să știe. 
Vă amintiți de Daemon cel bad boy, care nu a vrut să o iubească pe Katy? Jennifer, de ce ne-ai mințit de atătea ori? De ce te-ai jucat cu sentimentele noastre ? 
Cine știe la ce se gândea și ea în timp ce scria Obsidian. Dar eu personal, mă bucur că au fost atâtea oarecum mincinui în Obsidian, deoarece, așa Oblivion păstrează multe surprize și e și mai interesantă. 
Primim foarte multe detalii despre Daemon și despre relația lui cu ceilalți luxeni. Aflăm și mai multe lucruri despre luxeni, despre comunitatea lor și despre regulile lor.
 Vă amintiți că acum cu mult muult muuuuult timp în urmă, Daemon și Ash au format un cuplu? (dacă putem numii relația lor o relație). Păi, acum aflăm și ce s-a întâmplat între cei doi, cum era relația lor și de ce s-au despărțit aceștia. 
Daemon ne surprinde în fiecare capitole, dar cred că acest fapt nu este chiar o noutate.
În Oblivion, în mare parte este vorba despre ce gândea Daemon în timpul Obsidianului, despre cum se simțea el după ce a văzut-o pe Katy, și ce lucruri făcea în timp ce nu era cu ea. Mai aflăm și câte sacrifici a făcut, și câte reguli a căclat, și descoperim noutăți despre el. 
Dacă chiar v-au plăcut capitolele din Origin și Opposition, în punctul de vedere al lui Daemon, atunci eu chiar vă recomand cartea aceasta. Acțiunea este interesantă, sunt câteva fraze peste care putem sării, deoarece dialogul dintre Katy și Daemon este aceeași, dar sunt câteva capitole care păstrează multe surprize. 

Descrierea cărții

I knew the moment Katy Swartz moved in next door, there was going to be trouble.Lots of it. 

And trouble's the last thing I need, since I'm not exactly from around here. My people arrived on Earth from Lux, a planet thirteen billion light years away.Plus, if there's one thing I know, it's that humans can't be trusted. We scare them. We can do things they only dream about, and honestly, we make them look weak as hell. 'Cuz they are.

But Kat is getting to me in ways no one else has, and I can't stop myself from wanting her--or wanting to use my power to protect her.She makes me weak, and I'm the strongest of our kind, tasked with protecting us all. So this one simple girl... she can mean the end of us. Because the Luxen have an even bigger enemy -- the Arum, and I need to stay on my game. 

Falling for Katy--a human-- won't just place her in danger. It could get us all killed, and that's one things I'll never let happen.

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea 

"Jesus, all this thinking about my feelings and her's was probably going to give me a period."

"I've always found that the most beautiful people, truly beautiful inside and out, are the ones who are quietly unaware of their effect. The ones who throw their beauty around, waste what they have? Their beauty is only passing. It's just a shell hiding nothing but shadows and emptiness."

"You love her. 
I do. I love her."

"Huh.Perhaps I was a bit too much of a dick the first two times I talked to her. Good thing she didn't know I briefly considered burning her house down."

"And I also know that although she wasn't mine now, she would be one say."

Comentarii

Postări populare