Recenzie: Trezirea (TVD 1)

Trezirea-Jurnalele Vampirilor 1

"I want him to love me as much as I love him."
Jurnalele Vampirilor este una dintre serialele acelea despre care au auzit toți. Deja toți știm cine sunt Stefan și Damon Salvatore și cine este Elena Gilbert, dar puțini știu că în carte,lucrurile sunt mult mai complicate.
Serialul ne-a prezentat o imagine despre poveste, dar în același timp, a schimbat imaginea originală, cea din carte. 
Prima dată, eu am văzut serialul. N-am crezut că o să-mi placă atât de mult, iar după ce am terminat serialul, am decis să iau cartea. Pot să spun că am fost foarte surprinsă. Cartea păstra multe surprize, iar acest lucru este rău. 
Vreau să spun că, serialul ar fi trebuit să fie plină cu surprize, u cartea. Ar fi trebuit să citesc cartea mai întâi, dar n-am avut atâta minte, iar în timp ce citeam cartea, mi-am dat seama de greșeala aceasta. Am început să compar cartea cu serialul, nu serialul cu cartea. Cartea a fost prima, cea care a prezentat povestea mai întâi, iar serialul a schimbat numai povestea aceea captivantă și misterioasă. 
Iar acum, serialul a ajuns la un final. După mii de schimbări, bune și rele, serialul se va termina în câteva săptămâni, fapt care mă întristează  destul de mult, chiar dacă ultimele 2 sezoane nu mi-au plăcut. Serialul acesta este una dintre preferatele mele, una care mi-a schimbat viața și personalitatea, care m-a ajutat să-mi perfecționez engleza și care mi-a arătat că viața unei FanGirl este mai interesantă. O să-mi fie enorm de dor de serial, dar din fericire, The Originals încă nu se termină.
Simt că ar trebuii să încep cu lucrurile care nu mi-au plăcut, lucruri care mi s-au părut ciudate din cauza faptului că serialul este extrem de diferit. 
În primul rând, aici e Elena. Cum se poate că în  carte Elena este o fată blondă și încăpățânată care îi distruge viața altora iar în serial primim un Elena cu pielea închisă și păr castaniu? Nu mă plâng! Nu mă înțelegeți greșit! O ador pe Nina, este una dintre actrițele mele favorite și este enorm de talentată, dar tot nu pot trece peste faptul că ea nu este Elena descrisă în carte. 
Apoi, aici este Jeremy. În carte nici nu apare un Jeremy. La început eram gen; Ce? Cine e fetița aia și ce face în casa Elenei? Ce se întâmplă? Unde e Jeremy? Dragelor mele, în carte Elena are o surioară cam de grădiniță, nu un frate adolescent care are probeleme cu droguri! Și asta nu e tot.....
V-am spus că Jenna în carte are iubit? Sau stai, era soțul ei? Nu mai știu... am citit cartea acum un an. dar simțeam nevoia de a vă spune părerea mea, mai ales că nu prea am văzut recenzii la această serie. 
Oricum, în serial Jenna este o femeie single, fără iubit sau ceva, până apare Alaric, dar în carte. Mamă, în carte totul este atât de diferit! De acum în colo nici nu mă uit la un serial până nu citesc cartea.... Okay, cu toții știm că nu o să-mi țin promisiunea. Dar na, merită încercat. 
Apoi, acolo sunt frații Salvatore. Doi tipi despre care toți  am visat măcar o dată.. Toți îl vrem pe Damon, unii îl vor pe Stefan dar totuși toți ținem la Damon. Lucru care nici nu mă surprinde.
Știți că în serial era vorba că Stefan stă la unchiul lui sau ceva rudă? Păi dacă unchiul acesta nu s-a transformat într-o bătrânică care nu știe despre vampiri, atunci cred că în serial și acest lucru a fost schimbat. 
A da, și să nu uităm de prietenele Elenei! Deci cu toți care am văzut serialul, spunem că Elena, Bonnie și Caroline sunt cele mai bune prietene pentru toată viața și chestii de genul. Să vă spun că în carte nici acest lucru nu este adevărat? A și v-am spus că Caroline este bitchul școlii? Numai surprize. Sunt sigură că acum vă întrebați, Dacă Caroline nu este prietena lui Bonnie și Elena, atunci cine i-a luat locul? O altă fată pe nume Meredith.  Șocant, nu?
Dacă tot venea vorba despre schimbări fără sens și lucruri care m-au surprins, știați că Bonnie are o soră? Sau că numele ei de familie nici nue Bennett? De ce i-au schimbat numele de familie? Nu înțeleg?
Multe, FOARTE MULTE lucruri diferă dar ambele mi se par extraordinare, chiar dacă după ce m-am uitat la serial, cartea deja nu era atât de capticantă. 
Oricum, e timpul să vă spun ce se întâmplă în carte. În mare parte, ni se povestește cum se întâlnesc Elena și Stefan și cum Elena se îndrăgostește și o persoană devine și geloasă! Apare și Damon, Jurnalul Elenei este furată iar Bonnie începe să-și testeze puterile, dar  cine credea că un joc prostesc poate duce la lucruri mai complicate? Cartea este foarte subțire, dar totuși prezintă multe. Este frumoasă, interesantă dar totuși, mie mi s-a părut puțin ciuadtă. NU știu de ce, poate din cauza faptului că am văzut serialul mai repede. 
Dacă ar trebuii să îi dau o notă de la 1-5 atunci posibil i-aș da un 4, numai pentru că mi s-a părut un pic ciudat, din cauza schimbărilor. 

Descrierea cărții

Dragostea poate  să ucidă. 
Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florenta sfârșitului de veac cincisprezece până într-un orășel american din zilele noastre - povestea iubirii adolescentine într doi frați vampiri și  frumoasă fata împărțită între dragostea lor. 
.Elena- fata cu ochii albaștrii de nestemata și păr de aur , întotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice băiat își dorește.
Stefan- distant și misterios, pare să fie singurul băiat care îi poate rezista Elenei , deși încearcă din răsputeri să o apere de ororile trecutului său tragic. 
Damon- Sexy, periculos și manat de dorința de a se răzbuna pe Stefan , fratele pe care îl învinuiește că l-a trădat. Hotărât să o aibe pe Elena, e în stare să omoare pentru ea. 

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea

"Evil will never find peace. It may triumph, but it will never find peace."

"It doesn't matter if you can't say it right now. I'll say it for both of us. And someday you'll learn." 

"There's nothing to read into. I'm here to collect my beloved Damon and Stefan is just helping me."

"I'm playing with fire, with something I don't understand." 

"But where Katherine was a white kitten, Elena was a white tigress."

"Perhaps she'll find real darkness is more to her taste than feeble twilight."

Comentarii

Postări populare