Wattpad: I Sold Myself to the Devil for Vinyls...Pitiful I Know

I Sold Myself to the Devil for Vinyls....Pitiful I know

"I Would still pick up her books."
Autor: DarknessAndLight (Wattpad)
Anul apariției: 2009
Număr capitole: 87+epilog
Acum câteva zile am început să mă gândes, ce ar fii dacă aș începe să scriu recenzii la cărți de pe Wattpad? Unii citesc numai acolo și uneori caută pe cineva care a citit cartea,să afle dacă merită, dacă este interesantă și chiar nu este o pierdere de timp. Așa că am decis să încep să scriu Recenzii la cărți de pe Wattpad. Sper să vă ajute. 
Pentru prima recenzie, am decis să scriu despre cartea I sold Myself to the Devil fo Vinyls.... Pitiful  I know. Cartea aceasta este una dintre preferatele mele, are capitole lungi și multe, o poveste interesantă și este bine scrisă. Nu prea poți găsii greșeli ortografice, exprimarea este impecabilă, iar cartea în sine este magnifică.
La început nu credeam că o să mă captiveze așa de mult, dar după primele pagini citite, mi-am dat seama că cartea aceasta o să fie una dintre preferatele mele, și chiar este. Prezintă povestea a doi adolesceți din liceu, care fac o înțelegere, dar nu numai despre viața și relația lor este vorba. Autoarea a dat atenție și restul personajelor, le-a construit foarte bine și pot să spun că are mult talent. 
În mijlocul atenției este Lexi, o adolescentă care stă cu tatăl și fratele ei, după ce mama ei a decis să le părăsească deorece *nu era destul de fericită*. Sora ei mai mare deja a plecat la facultate.
Lexi este una dintre fetele acelea pe care nu le poți controla. Ea este încăpățânată, amuzantă și foarte curajoasă, are o pasiune pentru muzică și discuri și pentru desenat. 
Lexi este fata obișnuită din liceu care are mulți prieteni, dar printre care Blake nu se numără. 
Blake este Bad Boy ul din școală. Reputația lui este mare, el  este descris de toți fiind un nesimțit și un mare jucăuș, aproape ca toți băieții din liceu. 
Lucrurile încep cam dificil între Lexi și Blake, deoarece Lexi nu vrea să petreacă timp cu el,să îi dea o șansă, dar pe parcursul povestirii, lucrurile se schimbă.
Blake îi oferă o afacere lui Lexi: el îi dă toate discurile tatălui său, dar în schimb fata este nevoită să îl ajute la învățat. La început Lexi nu vrea să accepte, dar apoi se gândește mai bine și lasă ca iubirea ei simțită pentru discuri să decidă. Iar de aici a primit cartea titlul. Lexi oarecum și-a vândut sufletul diavolului pentru discuri.
Dar între timp, și viața  prietenilor lor se schimbă. Fratele lui Lexi are sentimente pentru prietena ei care este plecată la școală cu internat,iar cel mai bun prieten al lui Blake,începe să se înțeleagă cu cealaltă prietenă al lui Lexi. 
Dar o întrebare nu-l lasă pe Blake să trăiască fericit. El vrea răspunsuri, răspunsuri  pe care Lexi nu vrea să le dea.
Dar ce se întâmplă când îți vinzi sufletul unui diavol? 
Eu vă recomand cartea aceasta, deoarece are o poveste chiar foarte interesantă și inspirată din viața de zi cu zi,  relația dintre Lexi și Blake este foarte amuzantă dar și specială, iar cartea în sine este magnifică. Eu în timp ce citeam cartea, râdeam, deja îmi curgeau lacrimile din cauza râsului. Apoi aveam emoții pentru Lexi și Blake, am plâns la sfârșit dar n-am regretat nimic.

Descrierea cărții
Lexi Grayson is a normal teenager, as normal as she can be be with her unobserving skills and her overthinking mind. But she might need the overthinking if she wants to unravel the smirking mystery that is Blake Eaton.

Citate care te fac să vrei să citești cartea 
"You won't always be sad, you know, one day you will wake up and everything will feel normal, even thought it's not, but you will realize that you can go through your day without thinking about it." Blake whispered beside me , almost like he was talking to himself.

"Deal?" Blake asked stretching his hand forward. Reluctantly I shook his hand and completed. "Deal." And that's how I sold myself to the Devil for Vinyls....Pitiful I know.

"Things are much simple when you're unaware." 

"Rak Mak Mak."-Blake.

Comentarii

Postări populare