Recenzie: P.S. Te mai iubesc și-acum (Tuturor băieților pe care i-am iubit 2)

P.S. Te mai iubesc și-acum de Jenny Han

"There are two kinds of girls in this world. The kind who breaks hearts and the kind who gets her heart broken."
Titlu original: P.S. I still love you
Autor: Jenny Han 
Serie: Tuturor băieților pe care i-am iubit (To all the boys I've loved before)
Anul apariției: 2016 
Număr pagini: 370
Editura: Trei (România) Simon &  Schuster (America)
Notă:10
Încă o săptămână a trecut, o carte am mai citit iar inima mea a suferit. De ce nu putem aduce în viață personajele din  cărți? De ce nu pot să-l am pe Peter K.? De ce nu pot să găsesc pe cineva ca Peter K? Cer prea multe? 
Jenny dragă, poate că în recenzia pentru primul volum am spus că Peter K. e goals, dar acum spun că Peter K. a scăpat din visele mele și a ajuns în cartea ta. Cartea aceasta este una dintre cărțile acelea pe care am vrut să le cumpăr de multă vreme, iar pentru bucuria mea, Elefant a  decis să activeze codul BOOKS50 și am avut ocazia să o comand. Frumos zis am devorat cartea. Nu conta că aveam tes la mate, sau că mă ascultau la o materie, trebuia să termin cartea, NEAPĂRAT! Totuși mi-a luat destul de mult să o termin.... 4 zile, pentru mine e mult. Aș fi terminat-o și mai repede dacă n-aș fi avut un program atât de încărcat. 
Dar acum ar trebuii să termin povestitul despre cât mi-a luat să citesc cartea, și ar trebuii să încep să vorbesc despre acțiunea din carte și despre calitățile ei, să vă spun opinia mea despre ea. 
Ca și la recenzia pentru primul volum, o să încep povestitul vorbind depre Peter. Putem să luăm un minut de liniște să ne gândim la băiatul acesta cam bătut în cap dar totuși de vis? 
Vaii... deci nu știți de câte ori mi-a venit să merg și să-l lovesc ca să-și revină. Și el și și Lara Jean, amândoi erau cam.... cum să spun frumos... speriați? Am cuvinte mai bune pentru a descrie cum s-au comportat în carte, dar cu cred că vă interesează înjurăturile pe care le știu. 
Înapoi la subiect, Peter în sfârșit a început să se comporte mai romantic, și ghici cine apare, scorpia de Genevieve! Deci fata aia știe să distrugă dispoziția omului! Cred că în timp ce citeam cartea, pe ea am înjurat-o cel mai mult. Serios vorbind, mereu apărea în locul nepotrivit în momentul nepotrivit. 
Povestea continuă de unde a rămas la sfârșitul volumului 1, cu Margot încă în oraș și cu Lara Jean neștiind ce să facă. Dar din fericire,  ambele fete au o surioară mai pricepută la sentimente și la relații, care le împinge pe ambele spre calea cea bună, le dă sfaturi destul de bune și se asigură să facă lucrul care le face bine. Kitty este un persoanj cheie în volumul acesta, ea ajutând-o pe Lara  Jean în legătura cu relației ei cu Peter. Aceasta o motivează pe Lara  Jean, și mulțumită ei cei doi o să fie împreună.
În cartea aceasta, Lara Jean încă se luptă cu sentimentele ei, nu vrea să recunoască că chiar are sentimente pentru Peter, sau că băiatul simte ceva pentru ea. Chiar dacă vei doi sunt într-o relație pe parcursul cărții, Lara Jean mereu caută scuze de a se îndepărta de Peter. Mereu apare ceva sau mai bine zis cineva, care îi dă o scuză fetei să se îndepărteze de Peter. 
Între timp, un personaj nu prea important din volumul 1, apare și schimbă totul. Mult personaje secundare din prima carte devin personaje cu un rol important, dar sunt câteva personaje care aveau un rol cheie  în primul volum, iar în volumul acesta nici nu prea auzim de ei. 
Lucrurile sunt diferită în volumul acesta, deoarece acum acțiunile nu se învârt în jurul unei relații false, ci în jurul unei relații care trebuie descoperită și înțeleasă. Mie personal mi-a plăcut faptul că Jenny a dat un accent relației dintre cei doi protagoniști, ne-a dat șansa să îi cunoaștem mai bine și să ne dăm seama cum sunt ei cu adevăratelea. Mi-a plăcut foarte mult faptul că Lara Jean a început să trăiască, începe să se bucure de viață și de ce aduce aceasta. 
În mare parte, în carte este vorba despre relația dintre cei doi, și cum alții încearcă să se implice. Genevieve primește rolul personajului negativ, care încearcă din răsputeri să-l recucerească pe Peter, iar un personaj din trecutul Larei Jean, apare și se pare că are sentimente detul de puternice pentru fată. 
Eu personal, chiar recomand cartea, povestea este interesantă, este vorba despre viața unei adolescent obișnuite care începe să descopere lumea și cine este ea cu adevăratelea. Dacă îți plac cărțile romantice dar totuși cu suspans și cu multe sentimente, atunci chiar îți recomand cartea aceasta. Nu o să te plictisească, dar recunosc că au fost momente unde deja am sărit pe câteva rânduri că n-am mai suportat cum Lara Jean era indecisă și mereu vedea partea proastă a lucrurilor. 
Nu regret că am achiziționat cartea, și abia aștept ca în luna mai să apare ultimul volum din trilogie. Sunt foarte curioasă cum o să se termine povestea dintre Lara Jean și Peter. Oare cei doi o să sfârșească ca Margot și Josh sau o să aibă un Happy  Ending? Nici o dată nu se știe, dar eu sper totuși ca cei doi să nu se desparte, sau dacă o fac, măcar Lara Jean să mi-l dea mie pe Peter. *vă jur că sunt perfect normală*
Descrierea cărții
Lara Jean nu se aștepta să se îndrăgostească de-adevăratelea de Peter. Doar se prefăceau că sunt iubiți, dar apoi lucrurile au devenit serioase. Acum ea nu mai știe ce să creadă.
Când un băiat din trecut se întoarce în viața ei, Lara Jean își regăsește sentimentele pentru el. 
Oare o fată poate să fie îndrăgostită de doi băieți în același timp?

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea

-Nu ești prima fată din viața mea, îmi spune Peter. Dar ești cea mai specială pentru mine, pentru că tu ești cea pe care o iubesc, Lara Jean. 

-Am convenit în contract că n-o să ne frângem unul altuia inima, zic. Dacă o facem din nou?
-Și dacă o facem, ce? îmi spune înverșunat. Dacă ne păzim așa bine, n-o să iasă nimic. Hai s-o facem pe bune, Lara Jean. Hai să ne aruncăm cu capul înainte. Fără contract. Fără plase de siguranță. N-ai decât să-mi frângi inima. Fă ce vrei cu ea. 

"People come in and out of your life. For a time they are your world; they are everything. And then one day they're not. There's no telling how long you will have them near."

"Things feel like they'll be forever, but they aren't. Love can go away, or people can, without even meaning to. Nothing is guaranteed."

"I suppose you can't hold on to old things just for the sake of holding on."

"I still don't think it's pathetic to cry over someone. It just means you care about them deeply and you're sad."

"Lara Jean, I think you're half-fall in love with every person you meet. It's part of your charm. You're in love with love."

Comentarii

Postări populare