Recenzie: We'll Always have Summer (Summer 3)

We'll Always have Summer (Ultima carte din trilogia Summer)

"Maybe that was how it was with all first loves. They on a little piece of your heart, always." 
Cartea aceasta mi-a plăcut la nebunie? Da. 
O să-mi lipsească personajele? Da.
Mi-a făcut vara mai frumoasă? LOGIC
Am plâns la sfârșit? DA. 
Deci dacă mă cunoașteți deja puțin, știți că eu nu sunt genul de persoană care plânge la cărți. Sunt mai mult genul depersoana care înjură și își exprimă durerea prin scris și artă... Dar totuși, cartea aceasta m-a făcut să plâng. Am terminat toată trilogia în 3-4 zile și pot săspun că am fost imperisonată. 
Trilogia aceasta nu a fost prima pe care am citit-o dela Jenny. Încă n-am terminat Tuturor băieților pe care i-am iubit, dar pot săspun că operele lui Jenny sunt speciale și lasă o urmă pe inimă. 
Jenny a caracterizat personajele, le-a descris ca și cum ar fi reale, iar asta înseamnă că are talent. 
Dar nu cred că acum citiți acest articol, numai să mă auziți vorbind despre Jenny. Voi vreți să aflați dacă mi-a plăcut cartea și dacă da, de ce. 
La început nu am crezut că o să mă captiveze trilogia. Am citit descrierea și am decis să o cumpăr căci era vară și am vrut să citesc ceva în care este vorba despre vară și atunci am găsit trilogia aceasta pe Okian. De o vreme plănuiam să comand 13 Reasons Why și am decis să îi dau o șansă trilogiei. Pot să spun că nu regret nici un bănuț!
După ce cartea a 2-a s-a terminat cu Belly acordând o șansă lui Jeremiah, și cu Conrad decidând să îi dea drumul lui Belly, cartea a 3-a deja continuă cu Belly și cu Jeremiah la aceași universitate, fericiți. Mai bine zis, Belly credea că sunt fericiți. 
Belly, care nu mai folosește acest nickname, ci este cunoscută ca Isabel, află că Jeremiah a înșelat-o. Dar stați un pic, lucrurile acum încep să o ia razna.
Deci în timp ce eu l-aș fi pus pe Jeremiah sub pământ pentru ce a făcut, Isabel decide să îi dea o a doua șansă și se logodesc. 
Acesta a fost momentul când am stat și am început să urlu. *Da, sunt normală dar într-un mod diferit*  
Deci cum să spui DA la cererea în căsătorie după ce băiatul te înșeală? Culmea e că Jeremiah nici nu a vrut să îi spună! Deci cum să faci așa ceva? Eu sigur aș fi procedat diferit, dar acum nu e vorba de mine, Belly face alegerile ei și așa mai departe. 
Dar din fericire nu numai eu am fost revoltată. Mama lui Belly nici nu vrea să audă de nuntă, să nu vorbim de restul familiei. Și acum apare Conrad. 
Deci inima mea s-a frânt când Conrad a aflat că Belly, iubirea vieții lui se va căsătorii cu Fratele lui...... Vai deci Jenny chiar m-a torturat cu Capitolele din Punctul de vedere al lui Conrad. De ce să-l faci să sufere? Ce ți-a făcut? Te-a deranjat prea mult?
Dar credeți că Conrad o să-și țină promisiunea de a pășii înapoi și ai lăsa pe cei doi să aibăo viață fericită?
Ce va face mama lui Belly? Dar cel mai important, Belly o să-și limpezească mintea și o să facă alegerea finală?
Singurul mod să aflii este să citești cartea aceasta Superbă!.

Descrierea Cărții

It's been two years since Conrad told Belly to go with Jeremiah. She and Jeremiah have been inseparable ever since, even attending the same college -- only, their relationship hasn't exactly been the happily ever after Belly had hoped it would be. And when Jeremiah makes the worst mistake a boy can make, Belly is forced to question what she thought was true love. Does she really have a future with Jeremiah? Has she ever gotten over Conrad? It's time for Belly to decide, once and for all, who has her heart forever.

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea 

"He didn't give me flowers or candy. He gave me the moon and the stars.Infinity."

"He came up and kissed me on my forehead, and before he stepped away, I closed my eyes and tried hard to memorize this moment. I wanted to remember him exactly as he was right then, how his arms looked brown against his white shirt, the way his hair was cut a little too short in front. Even the bruise, there because of me."

"He was marrying my girl.and I couldn't do anything about it. I just had to watch it happen, because he was my brother, because I promised. Take care of him, Connie. I'm counting on you."

"I love Jere more than anybody. He's my brother, my family. I hate myself for doing this. But when I see you two together, I hate him too.'His voice broke. 
'Don't marry him.Don't be with him. Be with me."

Comentarii

Postări populare